Friday 20 September 2013

wake up!wake up!


alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah
assalamualaikum!
lama dah tak update blog.nak dekat 3bulan..
uhuks uhuks!berdebu dah blog aku nie..hahahaha
hilang dah gaya penulisan aku yang romantik dan sweet...errr??? (mohon kene lempang)

alhamdulillah
sedar tak sedar..
aku dah berada di semster 3...
tak caya?? (tolonglah caye..ini bukan mainan..ini adalaha realiti..hahahaha :p )
syukur alhamdulillah..asih diberikan kekuatan untuk menempuh semua ini sebagai seorang pelajar universiti.
pelajar UPSI keh..not pelajar UPSR.. (TAKE NOTE PLEASE!!)

semster 3 semestinye semester yang baru bagyku..
hahaha
ayat cam SKEMA je..geli aku bace

setiap kali masok semester baru..
azam baru tidak boleh dipisahkan..yerr...!!(selalunye jadi ANGIN je..)
okay enough...stop merepek...stop!tolonglah..

YA ALLAH...maafkan hambamu ini.
hambamu ini telah teleka dan terlalai 
sesungguhnya aku ini hanyalah hambamu yang hina dan tidaklah sempurna
kadangkala....hidup sebagai seorang pelajar U boleh melalaikan kita
lalai dari tujuan asal..
lalai dengan cinta dunia
lalai dengan keseronokan dunia
hanyut dalam cinta yg penuh dusta
sesungguhnya cintamulah yang kekal abadi

ya ALLAH ..perit dan sakit rasnya apa yang telah aku lakukan selama ini ya ALLAH
jauhkanlah aku dari kelalaian dan kealpaan sehingga aku terlupa untuk menyebut namamu ya RABBI

in shaa ALLAH
tegorlah aku wahai sahabat andai aku terlalai dan alpa... :(




No comments:

Post a Comment