Saturday 1 June 2013

exam around de corner


YA ALLAH....
dengan rasa rendah diri hambamu nie YA ALLAH..
permudahkan urusan ku dalam menghadapi final exam nanty YA ALLAH....
permudahkanlah juga sahabat-sahabatku...
ko berikanlah kami kejayaan bersama-sama di dunia dan di akhirat...
sesungguhnya hanya padaMu kami berserah segalanya...

exam nak dekat!!dah nak dekat....dekat!!!
dengan kesempatan hampirnya final exam..
aku dengan rase rendah diri..aku nak minta maaf kat semua kawan..teman..sahabat...
andai aku ada melakukan kesalahan dan kesilapan..
sesungguhnya...
aku hanya manusia biase dan insan biasa dan hanya hamba ALLAH yang bisa boleh melkukan kekhilfan...
aku sedar..aku bukan manusia sempurna untuk memenuhi kehendak semua..
wahai sahabatku..halalkan segala makan minum dan ilmu yang telah diberikan kepadaku...
hanya ucapan terima kasih mampu aku bagi tok korang semua...:)
in shaa ALLAH..semoga kita berjaya di dunia dan akhirat bersama-sama..
aminn....
MAN JADDA WAJADA



No comments:

Post a Comment